A világ legnagyobb kávéház cége (közel 17e. üzlet több mint 50 országban) 2009-ben vezette be a VIA "Ready Brew" instant kávé termékcsaládot.
Nem vagyok nagy kávéfüggő, alkalmi élvezethajhász vagyok, de akkor sem a szívdobogtatás kedvéért fogyasztom. Illat, aroma, románc! Na ez az ami hiányzik a 'két farkú szirén' (sirena bicaudata) kávéiból.
Meg kell hagyni, remek marketing stratégiával rendelkezik (noha módszerei nem mindig szeplőtlenek, de nyomni kell az ipart, ha a bővítés és a domináns piaci pozíció megtartása a cél), de kávét főzni nem tud, vagy talán már a pörkölésnél elbukja a dolgot. Erős, megégett, keserű, lelketlen kávé az eredmény.
Nem vagyok nagy kávéfüggő, alkalmi élvezethajhász vagyok, de akkor sem a szívdobogtatás kedvéért fogyasztom. Illat, aroma, románc! Na ez az ami hiányzik a 'két farkú szirén' (sirena bicaudata) kávéiból.
Meg kell hagyni, remek marketing stratégiával rendelkezik (noha módszerei nem mindig szeplőtlenek, de nyomni kell az ipart, ha a bővítés és a domináns piaci pozíció megtartása a cél), de kávét főzni nem tud, vagy talán már a pörkölésnél elbukja a dolgot. Erős, megégett, keserű, lelketlen kávé az eredmény.
No comments:
Post a Comment