Sunday, May 29, 2011

Rum and Coke

Rum-and-Coke
A világon talán a legismertebb logo és márka, a titkos recept idén 125 éves lett. 1886-ban John Pemberton 'feltaláló' szabadalmi gyógyszernek szánta eredetileg, majd marketing taktikák révén a világ üdítőital-piacát uraló termékévé vált.

Nem vagyok Cola függő. Még rendszeres fogyaztó sem. Fél-egy liter között van a kvótám, egy évre. Nem lopta be magát a szívembe. Nem szeretem, ahogy rátapad a fogamra. A 'Coke Feeling' sem dönt le a lábamról. A logo viszont tetszik.

Rummal és citromal bolondítva egy könnyed kis highball-t állíthatunk elő belőle, a 'Rum and Coke'-ot. Egy magas poharat megtöltöttem jéggel, rumot öntöttem rá, majd Colával felöntöttem és belefacsartam egy szelet citromot, egy extra szelettel kínáltam.

[i] Ingredients: carbonated water, sugar, color (Caramel E150d), phosphoric acid, natural flavourings including caffeine.

Hozzávalók: szénsavas víz, cukor, színezék (karamell E150d), foszforsav, természetes aromák beleértve koffein.


Coca-Cola-125-years
Coca-Cola-125-years-bottles

5 comments:

Erika said...

Na hat ez nagyszeru!:) Hol lehet kapni ilyen meno colas rekeszt? En sem vagyok cola fuggo, de egy ilyet ,meginnÁk' :))))))

Anazar said...

Dunnes, Henry Steet ;-)

Erika said...

Szuper!:)
Off topic, de ha nem tudjatok mivel ussetek el a hosszu hetveget, akkor a Phoenix Parkban lesz egy fesztival http://bloominthepark.com/
foleg kerteszeti, de lesznek mindenfele foodie dolgok is, satrak, kifozdek, piac stb.

Anazar said...

Köszönöm a tippet! Te mindig olyan jól értesült vagy :-)

Erika said...

Muszaj, mert kulonben megesz az unalom ;)