Wednesday, May 02, 2012

Pirított vad lazac

saute-wild-salmon
Ropogós lazacfalatok vele pirult hagymával

A lazacfilét átöblítettem, papírtörlővel megszárítottam, majd felcsíkoztam. Egy vastag aljú serpenyőt szárazon felhevítettem, majd belehelyeztem a lazaccsíkokat, és 3-4 percig pirítottam, majd megfordítottam a szeleteket, megszórtam felkarikázott vöröshagymával és megcsorgattam kevés (1-2 ek.) olívalajjal, és a lazac ezen oldalát is ropogósra pirítottam.

Gyors, könnyű előétel, mártogatóssal vagy szószos salátával tálalva.

saute-wild-salmon-and-onion
Tejfölös zöldségsaláta: kockára vágott vöröshagyma, uborka, paradicsom, meg zellerszár tejföllel keverve, sóval és frissen őrölt borssal ízesítve.

cucumber-tomato-celery-onion-salad
Tipp: Brokkolis rakott lazac, Hozzávaló: lazac;

No comments: