Thursday, May 17, 2012

Mustáros csirkemell spagetti

mustard-chicken-spaghetti
Villámgyorsan elkészíthető, könnyű ebéd vagy vacsora,
csirkemellből, mustárszószban, teljes kiőrlésű tésztán

Hozzávalók (személyenként):
1 db filézett csirkemell
1 csapott tk. egész mustármag
1 fej vöröshagyma
1 gerezd fokhagyma
fél tk. angol mustár
2-3 ek. tejszín
só, frissen őrölt bors


Az egész vékonyra felszeletelt vöröshagymát kevés olívaolajon (1-2 ek.) megfonnyasztottam, épp csak világosra pirítottam. Hozzáadtam az egész mustármagot és a finomra aprított fokhagymát. Hagyam, hogy a mustár és a fokhagyma kicsit süljön-piruljon, majd beletettem az apróra kockázott csirkemellet. Fedővel letakartam, hagytam, hogy kifehéredjen, szaftot eresszen, majd amikor elfőtt a leve, fedő nélkül kicsit pirítottam, végül hozzákavertem az angol mustárt (Colman's English Mustard) és a tejszínt. Átforraltam és már tálaltam is, teljes kiőrlésű spagettivel (whole wheat spaghetti).

2 comments:

Csilla said...

Ezek a csirkemelles spagettis receptjeid nagyon tetszenek. :)

Anazar said...

Csilla, köszönöm. Csak annyi időt vesznek igénybe, ameddig megfő a tészta. Ma kukoricás csirkemell spagetti lesz ;-))