Wednesday, May 09, 2012

Hagymás-sajtos rántotta

hagymas-sajtos-rantotta
Dinsztelt hagymás, tejes rántotta, Cheddar sajttal

A vékonyra felszeletelt közepes fej vöröshagymát kevés (1 ek.) olívaolajon megfonnyasztottam, majd épp csak világosra pirítottam. Ráöntöttem a villával fervert, kevés tejjel felöntött, enyhén sózott, borsozott tojást és a kívánt sűrűségűre sütöttem. Lehúztam a tűzről és finomra reszelt Cheddar sajtot forgattam bele.

Extra sajttal megszórva, uborkával és paradicsommal tálaltam.

6 comments:

Éva said...

Nagyon guszta! Szívesen elfogadnám most így ahogy van a zöldségekkel együtt!

Adél said...

Hjuuu de guszta!!!

Unknown said...

Nagyon fincsi, egyszerű és nagyszerű :)

Emi said...

Hmmm, ige, hozzám is jöhetne:)

Az amatőr hagyományörző said...

Kitünő recept , mert én hagymát hagymával...;nagy hagymás vagyok ,én is sokat készítem ezt az ételt majdnem ugyanígy , nagyon ízletes !

Anazar said...

Éva, szívesen meg is kínálnálak :-)

Aleda, Vikvi, Emi, köszönöm ;-))

Amatőr hagyományörző, a hagymát különösen kedveli a rántotta ;-P