Tuesday, May 22, 2012

Sonkás-paradicsomos rántotta

sonkas-paradicsomos-rantotta
Az egyik olasz csemegeboltban (Magill, 14 Clarendon St., D2) finom, kilóra mért pancettát kaptam. Pont mint a házi, apa füstölte sonka illat és íz. Remek rántotta-alap!

A szép vékonyra vágott szeleteket közepes lángon megpirítottam, majd ráöntöttem az enyhén felvert tojást, borsoztam (sózni nem kell, mert a sonka épp elég sót ad az ízekhez). Amikor kezett megszilárdulni a tojás pár felezett koktélparadicsomot dobtam bele és ezzel sütöttem készre. Sourdough-s kenyérrrel tálaltam.

Rántotta tipp:
Paradicsomos-hagymás rántotta,
Hagymás-sajtos rántotta,
Mexikói rántotta (Huevos Revueltos a la Mexicana),
Okrás-sonkás rántotta,
Mangalicás-újhagymás rántotta,
Dalmácia ihlette rántotta,
Babos rántotta,
+ Sajtos omlett;

No comments: