Thursday, August 25, 2011

Okrás-sonkás rántotta

okra-ham-scrambled-egg
Füstölt prosciutto-val és friss okrával gazdagított
rántotta, hogy zöld is kerüljön a reggelibe ;-))

Megkedveltem az okrát, jellegzetes íze van, az állagáról nem is beszélve, de tetszik. Ma belecsepésztem a reggelibe. Felszeleteltem és 1 ek. olívaolajon megsütöttem, majd mellé raktam a füstölt sonkaszeleteket és azt is kipirítottam, végül nyakon öntöttem villával felvert tojással. Kevergetve besűrítettem. Sózni nem kell, mivel a prosciutto épp elég sós ízt ad.

fried-okra-and-parma-ham

3 comments:

trollanyu said...

Nagyon finom lehet, a prosciuttoval meg az okrával igazi ínyencség:)

Kati said...

Hogy te milyen hozzávalókat ismersz.:) Én még a hírét sem hallottam pl. az okrának, amíg te nem írtál róla.

Anazar said...

Trollanyu, a füstölt sonka remek ízt adott neki, és meg is sózta egyszerre.

Kati, az okrával még én is csak ismerkedek, próbálgatom ebbe-abba, mielőtt megérne a gumbo-ra ;-))