Sunday, August 28, 2011

Huevos Revueltos a la Mexicana

huevos-revueltos-a-la-mexicana
A vasásnap a kényelmes, kiadós reggelik ideje. Mexikó tovább-ízlelgetésének következő állomása a népszerű (de csak a Huevos Rancheros után!) Huevos Revueltos a la Mexicana, azaz mexikói rántotta! Sült tojás friss Salsa Mexicana-val és forró tortilla-val.

A pico de gallo-t a korábban leírt módon készítettem el. Ezúttal azért bátrabb voltam és két (féle) zöld chilit aprítottam bele, de a fehér magokat tartó részt most is kiszedtem.

Egy kevés olívaolajat (1 ek.) öntöttem a felforrósított serpenyőbe, a Salsa Fresca felét rátettem és nagyjából egy percig kevergetve sütöttem (tulajdonképpen főtt, mivel kevés levet eresztett). Ráöntöttem a csipet sóval (villával) enyhén felvert tojásokat és kevergetve besűrítettem. Azonnal tálaltam friss, forró tortilla-val és a maradék friss salsa-val.

[i] Diana Kennedy csak olajat, paradicsomot, hagymát és chilit tesz az enyhén sózott tojások alá.

green-chiles
chopped-salsa-mexicana-ingr
salsa-mexicana
Mexican-scrambled-eggs

3 comments:

trollanyu said...

Baromi jó:) Mondjuk nekem nem reggelire. Reggel én egyszerűen nem bírok enni.

Vicuska said...

Buenas tardes! :) SZuper!!!!

Anazar said...

Trollanyu, köszönöm. Ha nem is naponta, hiszen nem kevés idő ment el vele, pontosabban az előkészületekkel (aprítás, gyúrás-lapítás-sütés), de a vasárnap megérdemli. Mondjuk maradékból villámgyors. Brunch-re is pompás ;)

Vicuska, köszönöm :))