Friday, November 05, 2010

Hónap Bloggere?

Már feltűnhetett, hogy nem szoktam részt venni a heves díj-adogatási játékokban, bár mindig örülök és meg is köszönöm, ha megtisztelnek vele. Ennek az az oka, hogy annyi sok jó blog van, hogy nehéz, nagyon nehéz lenne választani, hogy kinek is küldjem tovább abból a nagy és színes csokorból, ami manapság a magyar gasztroblog világot képezi.

Tegnap levelet kaptam a Gasztrobox csapatától, melyben értesítettek, hogy a Hónap bloggere szavazáson az én blogom kapta a legtöbb jelölést, így én lettem a hónap bloggere. Nagyon köszönöm Nektek a szavazatokat, minden egyeset! Örülök, hogy tetszik amit láttok és olvastok. Remélem a jövőben is találtok kedvetekre valót.

A blog sokszor úgy tűnhet, hogy magamnak írom (ami valójában igaz is, hiszen a magam szórakoztatására született, anno 2005-ben), ezért most megragadva az alkalmat, hagylak titeket, olvasókat is szóhoz jutni és megkérdezem, mi az amit hiányoltok, amit szívesen látnátok.

Többféle konyhából csipegetek, vannak éttermi élmények, alapany meg hozzávaló ismertetők. Konyhámat fúziós, kísérleti jelzőkkel illetném. Hobbi a javából! Ennek a legfőbb és egyben legegyszerűbb oka, hogy szeretek enni. Szeretem az ízeket, szeretek kipróbáni és megtapasztalni. A konyha az én kis birodalmam, ahol magabiztosan jövök-megyek, ahol nincs félsz, mert minden megoldható, vagy így, vagy úgy.

Jelen pillanatban nem tudom elképzelni, hogy szakmaként űzzem a sütést-főzést. Legszívesebben étteremkritikus lennék (vagy utaznék konyáról konyhára), bár ez egy nagyon szubjektív szakma lehet, megítélésem szerint. Az ízlelés mindenképp egyéni. Nem titok, szeretem az éttermeket, szeretem ha főznek rám.

Főzni jó! Enni még jobb!!

2 comments:

Ildy said...

Gratulálok!:)
Nekem úgy tetszik a blogod, ahogy van. Színes, változatos. Egy kis piac, egy kis recept, egy kis ismertető erről-arról. Így jó.

Anazar said...

Ildy, köszönöm! Színes lesz a továbbiakban is. Piac mindig lesz, a szíven csücske, tudod. Megismernek, visszavárnak.