Wednesday, November 24, 2010

Mozzarellával, aszalt paradicsommal töltött gomba

baked-mozzarella-stuffed-mushroom
mozzarella-stuffed-portobello-mushroomHozzávalók (2-4 személyre):
4 db Portobello gomba
20-24 db mini mozzarellagolyó
18-20 db aszalt paradicsom
kis fej hagyma
1 gerezd fokhagyma
friss bazsalikom
olívaolaj
szárított oregánó


A gombáknak lehúztam a héját, majd tűzálló tálba sorakoztattam. Kevés vizet és pár csepp olívaolajat öntöttem alá.

A mozzarellagolyókat megszórtam szárított oregánóval, finomra aprított friss balazsikomlevéllel és zúsott fokhagymával. Pár csepp olívaolajjal összekevertem.

A gombákat megtöltöttem, megszórtam apróra kockázott vöröshagymával, és 190 °C-ra előmelegített sütőben készre sütöttem.

Tipp: Remek előétel, köretnek is kiváló, de főételnek is tálalható.

> Pestós rizzsel töltött gomba itt
> Mediterrán töltött gomba itt
> Mascarpones töltött gomba itt

1 comment:

Bianka said...

Mesés lehet