Wednesday, November 03, 2010

Tárkonyos raguleves bárányból

lamb ragout soup with tarragonA nagy sikert aratott bárányos székelykáposzta után egy másik kedvencet próbáltam ki báránnyal.
Ezt a finom levest pulykamellből sokszor készítettem már, de bárányból még soha.
Ezentúl nem is készül másból!!


A vékonyra szeletelt vöröshagymát kevés olívaolajon megbarnítottam, majd az apróra kockázott báránycombot megpirítottam rajta. Fűszereztem (tengeri só, frissen őrölt bors, pirospaprika, őrölt fűszerkömény, tárkony, petrezselyem, babérlevél), fedő alatt, kevés vízzel előbb átforraltam, majd hozzáadtam a zöldségeket (sárgarépa, borsó, brokkoli), felöntöttem vízzel és lassú tűzön puhára főztem. A tejölbe kevés lisztet kevertem, majd behabartam vele a levest. Felrottyant és tálaltam (egy karika citrommal).

No comments: