Monday, August 22, 2011

Fekete áfonyás túrótartlet

blueberry-cheesecake-tartlet
A tegnapi Baked New York Cheesecake-nél kimaradt egy csésze (250 ml) krémsajtos 'töltelék'. Egy estét pihent a hűtőszekrényben. Elővettem a tartlet-formáimat. Kekszet törtem (most a zabpelyhes McVitie's Hobnobs-t), vajjal összeállítottam és a formákba nyomkodtam. Ráöntöttem az átturmixolt krémsajtot (4 tortaformányi lett), fekete áfonyával díszítettem, majd előmelegített sütőben, 180 °C-on addig sütöttem, amíg a teteje aranybarna nem lett.

Ez így már sokkal közelebb áll a Queen of Tarts-os baked cheesecake-hez, mint a múltkori málnás túrótartlet-em. Bár Queen of Tarts-ék le is kenhetik még valamivel, hogy szép fénylő legyen a teteje ;-)

blueberry-cheesecake-tartlet-base
blueberry-cheesecake-tartlets

9 comments:

Adél said...

Na ,akkor :Boldog Blogszülinapot!!!Te aztán régi motoros vagy blogtéren.Kívánok még 10* ennyit legalább. :)

Petra said...

Ezeket a kis édeseket sem utasítanám el. :)))

Ami said...

Beájultam! Annyira guszták! :)

Anazar said...

Aleda, köszönöm ;))

Petra, akkor gyere, van még kettő :O))

Ami, köszönöm :)))

Katucikonyha, said...

Ezek gyönyörűek, mindenképp kipróbálom!

Éva said...

Nagyon jól néznek ki, guszták!

Anazar said...

Katucikonyha, köszönöm. Biztos ízleni fog! Majd számolj be ;-)

Éva, köszönöm.

Pixie Pie said...

Fincsi lehet! Imádom az ilyeneket! :)

Anazar said...

Pixie Pie, az volt ;-)