Monday, August 29, 2011

Tonhalkrém

tuna-spread
Bársonyos tonhalkrém reggelire, tízóraira vagy
uzsonnára, de hidegtálra, vendégvárónak is kiváló.

Egy olívaolajos tonhalkonzervet (200 g) lecsepegtettem, majd elektromos mixerbe tettem. Enyhén sóztam és meghintettem kevés őrölt borssal. Adtam hozzá krémsajtot, kevés majonézt (csak az íze kedvéért) és fél lime frissen facsart levét, majd krémesítettem.

Tálalás előtt egy-két órát lezárva hűtőszekrényben pihentettem, majd apított fokhagymával meghintettem, és treljes kiőrlésű zsemlével kínáltam.

Tipp: Makréla pástétom

home-made-tuna-spread

6 comments:

trollanyu said...

Ez nagyon finom:) szoktam ilyen kencéket gyártani magamnak:) Ma éppen tonhal salátát készítettem.

Vicuska said...

Rövid leszek- finom :) Én hagymakarikákkal tálalom.

Kati said...

Ilyet sem gyártottam még, de már jó lenne ezt is kipróbálni, nagyon guszta, valamint nagyon tetszik a kék hal tálalód is.

Csilla said...

Imádjuk mi is a tonhalkrémet. :) Nagyon finom!

Petra said...

Nagyon szeretem! :)))

Anazar said...

Trollanyu, a tonhalas salátát meg a tésztát is nagyon kedvelem ;)

Vicuska, hagymakarikákkal pompás!!

Kati, köszönöm, biztos ízlene neked is ;)

Csilla, de még milyen finom! Ezzel is egy kis halat lehet csempészni a hétköznapokba.

Petra, éljen a tonhal!! :)))