Tuesday, August 16, 2011

Konyakos-mézes joghurthab őszibarackkal

yellow-flesh-peach-yoghurt
Selymes habjoghurt konyakkal meg mézzel ízesítve,
őszibarackkal tálalva, felnőttek részére ;-)

Hozzávalók (2 személyre): 40 ml tejszín (double cream), 2 púpozott ek. natúr joghurt, 1 tk. konyak (Hennessy), 1 tk. akácméz, 1 db őszibarack.

A tejszínt a mézzel kemény habbá vertem, majd óvatosan belegorgattam a joghurtot, végül hozzáadtam a konyakot.

Az őszibaracknak lehúztam a héját, félbevágtam. Négy szeletet félretéve a többit felkockáztam.

A poharak aljára halmoztam az őszibarack kockákat, rákanalaztam a habos joghurtot, és a szeletekkel díszítettem. Enjoy!!

Tipp: Banánpürés-mézes joghurt, Mazsolás-zabpelyhes joghurt,
Donegal Oatmeal Cream

8 comments:

Petra said...

Hű, de vonzó desszert. Egy baja van, hogy nem lehet levenni a képernyőről. ;DDD

Mrita said...

Ez fantasztikusan néz ki és biztosan nagyon finom, biztosan szeretném.

Gizi said...

Szuper!!! Nagyon guszta, én is rátapadtam a monitorra, de sehogy sem érem el.:)) Éppen őszibarackos desszertet készülök összehozni, ez a recept nagyon csábító.:)

Éva said...

Nagyon guszta! Ebéd után vagyok eltudnám kébzelni hogy egy pohárral most a kezembe itt ülök és közben kanalazom a finom desszertet!:-)) Ábránd!!!

Anazar said...

Petra, Mrita, Gizi, Éva, köszönöm!
Nyissátok az ablakot, és küldöm fénypostán ;-))

trollanyu said...

Hú, ez biztosnagyon finom lehet, megbolondítva egy kis konyakkal meg pláne:)

Anazar said...

Trollanyu, :))

Anazar said...

Köszönöm, marisz57!