Thursday, August 25, 2011

Fetás-avokádós zöldségsaláta

feta-avocado-salad
A mozzarella mellett a feta is az a sajt, amelyik nekem bármikor, bármihez!! Legtöbbször salátára kerül, kiválóan illik minden zöldséghez. Az avokádót az utóbbi évek alatt kedveltem meg, amellett, hogy egészséges, szépíti a bőrt és energiával tölti fel a szervezetet.

A mai salátába az avokádó mellé koktélparadicsom, piros retek és uborka került. Olívaolajjal vékonyan megcsorgattam, kockázott feta sajtot tettem rá, és megszórtam Omega 3-6 keverékkel.

feta-avocado-salad

4 comments:

trollanyu said...

Nagyon jó, nekem is a mozzarella és feta jöhet bármikor:) Az avokádó is, de azt csak én szeretem. Most például megjelent az új post az oldalsávomban. Nem értem én ezt.

Kati said...

Hol van már nálunk a piros retek, de jó volna most, avokádót még sosem ettem sajnos, de a salátákat én is nagyon szeretem.

Petra said...

Tetszik. Minden alkatrészét szeretem. Külön piros pont neki, hogy pár perc alatt megvan. :)))

Anazar said...

Trollanyu, adj nekik időt az avokádóhoz ;-) Addig is éljen a feta meg a mozzarell!!

Kati, bele tudnék fulladi a salátá(k)ba :-D))

Petra, villámgyors, ehogy elüntetni is szempillantás, és csak az a jóleső érzés marad hátra ;-)))