Thursday, August 04, 2011

Tejfeles uborka-retek-paradicsom saláta

summer-salad-with-sour-cream
A vasárnapi ebédek gyakori kísérője volt gyerekkoromban a variálható tejfeles saláták. Kora nyáron retekből vagy salátalevélből, nyár derekán paradicsomból vagy uborkából készültek.

A mai saláta akár a 'három az egyben' nevet is kaphatná, uborka-retket-paradicsom összeállítással. Az uborkát felkockáztam, a retket felkarikáztam, a (koktél) paradicsomot félbevágtam, és a zöldségeket egy tálba tettem. Hozzáadtam egy kisebb fej finomra aprított vöröshagymát, enyhén sóztam és nyakonöntöttem tejfellel. Végül petrezselyemzöldet adtam hozzá és finoman átforgattam. Pompás ropogós, vitamindús köret, kísérő!

3 comments:

Éva said...

Ezt nagyon szeretem én is ! Uborkasalátára is szoktam tejfölt tenni,vagy paprika, paradicsom hagyma és úgy rá a tejföl!:)

Anonymous said...

Köszi!Kiprobaltam,nagyon finom volt!

Anazar said...

Eva, olyan jo egy kis savanykas tejfol a ropogos zoldsegen, nem igaz?

Orulok, hogy izlett ;-)