Wednesday, April 18, 2012

Céklás-tökmagos farfalle

beetroot-pumpkin-seed-farfalle-pasta
Könnyű ebéd-vacsora farfalle frissen főtt céklával,
natúr tökmaggal és hidegen sajtolt tökmagolajjal

A héjával főtt céklát még melegen meghámoztam és felkockáztam, majd a frissen főtt, leszűrt, hideg vízzel átöblített és lecsepegtetett tésztához adtam. Megszórtam nyers, natúr tökmaggal és megcsorgattam illatos, aromás, selymes tökmagolajjal.

Emile Noël Organic Virgin Pumpkinseed oil from the first cold pressing. Vegetable oil for dressings.

Tészta-tipp: Céklás fusilli, Spárgás-zöldborsós tészta,
Pasta alla crema di tonno, Chorizós-paradicsomos tészta,
Chorizós-ricottás tészta, Paradicsomos tonhalas tészta,
Vadhús bolognese, Hideg tésztasaláta,
Linguine alla puttanesca, Pestós conchiglioni;

5 comments:

teller-cake said...

Nagyon jól néz ki, csábítóak a színek benne! :-)

Tiffanylda said...

Színorgia!:) Biztos finom is, mentve!

Gizi said...

Nagyon guszta, szeretem az ilyen egyszerű tésztás finomságokat. A cékla meg különösen nagy kedvencem.:)

Emi said...

Nagyon guszta! Tiszta egészséges:)

Anazar said...

Teller-Cake, köszönöm. Nem csak színben, ízben is csábító ;-)

Tiffanylda, ízorgia is egyben ;-))

Gizi, köszönöm. Gyors és egyszerű! Míg fő a tészta, fő a cékla, aztán meg már csak össze kell állítani :-)

Emi, köszönöm. Cékla, tökmag nálam favorit ;-)